FANDOM

Betonowe pośladki - 109. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Pewnego dnia Waldek czyta gazetę, mówi ojcu iż w Ameryce, jest aleje, gdzie gwiazdy otciskują swe pośladki. Właściciele tych aleji mają z tego duży zysk, gdyż ściągaja one bardzo dużą ilosc turystów. Kiepski ma pomysł.Wzywa Boczka i prosi go o beton po czym objaśnia mu swój plan i wciąga do interesu. Ale jak ściągnąć tu te gwiazdy? Należy zrobić casting. Kiepski nawet wymyśla do jakiego filmu, nakręcony film będzie nosił tytuł "Kżyżaki 3".Na korytarz Boczek przynosi worek cementu. Paździoch pyta się po co to wszystko, Ferdek radzi mu, aby kupił sobie maszynkę do robienia gofrów, lub coś innego, ponieważ może na tym zarobić dużo pieniędzy...Komisja złożona z: Ferdka, Boczka i Waldka, oczekuje na
109ŚWK

Komisja

zainteresowanych. Zgłasza się do nich urodziwa dziewczyna o pseudonimie "Merylin". Jest ona początkującą gwiazdą, właściwie nie wystąpiła jeszcze w żadnym filmie, lecz dzięki nim postanawia zrobić karierę. Po chwili wbiega Paździoch i pokazuje im kupioną właśnie gofrownicę. Komisja postanawia się zastanowić, a Arnold ma odprowadzić "Merylin" do poczekalni-na korytarz. Rzeźnik zakochuje się w dziewczynie. Te prosi go, żeby ją zaangażował, w zamian jest w stanie zapłacić każdą cenę. Boczek idzie więc do Kiepskich. Lecz ci razem z Marianem oznajmiają iż nie zgadzają się. Arnold bardzo nalega, lecz nie przynosi to żadnych skutków. Zwalnia się. Tłumaczy dziewczynie, iż też film to był tylko pic, im chodziło o jej pupę, "Merylin" uderza go w twarz i wychodzi. Komisja postanawia wylać beton. Po chwili słychać pukanie do drzwi. Waldek idzie otworzyć. Okazuje się iż to Borysek, chce zagrać Juranda ze Spychowa (ma nawet na sobie odpowiedni kostium). Po krótkiej rozmowie, ktoś wygania Boryska. Przedstawia się jako Hektor, jest aktorem. Cyc zaprasza go do środka.Zaś na korytarzu Boczek spotyka "Meryiln" uciekł jej ostatni autobus. Boczek mówi jej iż ma szansę na zagranie w filmie. Po czym w świetle zimnych ogni śpiewają piosenkę. I odciskają swe dłonie na betonie.

Zakończenie

Hektor prosi, aby go przyjęli. Po chwili wychodzi na jaw iż ostatnio większą rolę zagrał 30 lat temu w Tatrze. Po czym razem piją piwo i opowiadają sobie kawały.Wszyscy wychodzą na korytarz. Na wylanym betonie widać odciśnięte dłonie Arnolda i "Merylin". Po czym wszyscy postanawiają odcisnąć swoje pośladki. Przychodzi Borysek i pyta się, czy on też może. Ferdek odpowiada jak wszyscy to wszyscy i zdejmują spodnie.

Obsada aktorska

Poprzedni
Pięć minut
Betonowe pośladki
2002
Następny
Cappo di tutti Ferdi

Więcej z Fandomu

Losowa wiki