FANDOM

Barek – 300. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Barek.jpg

Niemile zaskoczony Ferdek.

Halinka powraca z eleganckiego przyjęcia pożegnalnego doktora z jej szpitala. Przed Ferdkiem zachwyca się nad wystawnym barkiem w domu właściciela. Kiepski jest zły z powodu jej nietrzeźwości i tego że jak ona traktuje jego zamiłowanie do alkoholu. Ta podkreśla jednak kulturalny sposób spożywania alkoholu z jakim tak się spotkała, który, ku jej niezadowoleniu, nigdy nie był możliwy w ich domu. Stwierdza że jej mąż pije tylko i wyłącznie żeby się upić, natomiast inni alkoholem się wyłącznie rozkoszują. Ferdek, proponuje jej, by założyła barek, a wówczas przekona się, że i on potrafi pić alkohol jak kulturalny człowiek. O jego pomyśle dowiadują się sąsiedzi. Boczek pod WC mówi, że Paździoch ma taki barek u siebie. Jest on pięknie ozdobiony i gra żydowskie melodie. Marian podsłuchuje ich rozmowę i po wyjściu z toalety wtrąca się do niej. Kpi z Ferdka, dziwi się co taki człowiek mógłby przechowywać w takim miejscu. Uważa że w drodze z monopolowego, wszystko by już wypił... Boczek również śmieje się z Ferdka. Ten na przekór sąsiadom osiąga swój cel. Prezentuje barek żonie. Jest ona nim wprost zachwycona.

Zakończenie

Halina wybiera się. Prosi męża o kluczyk od barku. Ten mówi, że i tak nie będzie jego otwierać, więc nie ma takiej potrzeby. Żona stwierdza co to za różnica w takim wypadku czy będzie go miał czy nie. W końcu Ferdynand daje Halinie kluczyk i wypomina małżonce brak wiary w jego słowo. Halina wychodzi i okazuje się że to mąż jej dał nieprawdziwy kluczyk. Kiepski otwiera barek, próbuje paru trunków i okazuje się że w jest tam tylko herbata, sok malinowy, kranówa...

Obsada

Poprzedni
Bolak
Barek
2008
Następny
Tatuaż

Więcej z Fandomu

Losowa wiki