FANDOM

Bara-Bara - 101. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek czyta gazetę. Mariolka ma do niego pretensje, ponieważ nie rozmawia z nią. Ferdek jest zaskoczony, dlaczego córka nie jest w szkole, tylko w domu. Mariolka odpowiada, że jest lekko chora, a następnie maluje paznokcie. Mówi także, że myśli o życiu seksualnym. Ojciec jest tym zbulwersowany. Halina radzi mężowi, aby poświęcił Mariolce trochę więcej czasu. Tymczasem Mariolka przychodzi do kuchni i mówi, że idzie z chłopakiem do kina na film romantyczny. Ferdek zabrania jej tego, natomiast Halina pozwala. Tymczasem Ferdek na korytarzu spotyka Boczka, który mówi, że z Mariolki robi się fajna kobieta. Mówi także Ferdkowi, aby przypomniał sobie, co na korytarzu działo się 2 dni temu. Okazuje się, że Mariolkę odprowadził chłopak, a następnie doszło do romantycznych chwil. Po słowach Boczka Ferdek jest zły na córkę. W nocy w pokoju czeka na jej powrót. Gdy przychodzi, Ferdek rozmawia z nią, Mariolka mówi, że tak nie było. Następnego dnia w kuchni Ferdek rozmawia o tym z sąsiadami. Po wpływem rozmowy Ferdek postanawia wziąć się za wychowanie córki. Do mieszkania przychodzi Wenancjusz Bazyli Motyl, który będzie uczył Mariolki grać na flecie. Gdy nauczyciel karze Mariolce przyłożyć flet do ust, Ferdek wyrzuca Wenancjusza z domu. Gdy Kiepski spotyka na korytarzu Paździocha, pyta go, kogo mu polecił. Na daremno Paździoch tłumaczy, że Wenancjusz wychował kilku zdolnych flecistek. Za to Ferdek chce, aby Mariolka nauczyła się gry na gitarze. Do pokoju przychodzi Seba, nauczyciel gry na gitarze. Początkowo uczy ją, a później Ferdek i Halina słyszą, jak śpiewa Mariolka. Jednak Ferdek słyszy, że Seba śpiewa romantyczną piosenkę. Wtedy zwalnia Sebę i pozwala córce się nie uczyć. Mariolka jest z tego szczęśliwa, a następnie Seba proponuje jej randkę. Mariolka mówi, że się na ten temat zastanowi.

Zakończenie

Ferdek i Mariolka siedzą w kuchni i przeglądają album ze zdjęciami, kiedy Mariolka była małym dzieckiem.
Odc101-300x207

Ferdek z Mariolką

Następnie Mariolka podaje ojcu browara, którego mu kupiła. Następnie razem śpiewają piosenkę i pokazuję tylną część ciała do telewizora.

Obsada aktorska

Poprzedni
Sto lat
Bara bara
2001
Następny
Czarny lulek

Więcej z Fandomu

Losowa wiki