FANDOM

Azazel Pazuzu – 283. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Opętany Boczek

Opętany Boczek.

Zbliżają się Święta Wielkanocne. Ferdek spotyka na korytarzu Boczka, który właśnie wrócił z przedświątecznych zakupów. W nocy
Azazel Pazuzu

Opętany Paździoch

do domu Kiepskich przychodzi Paździoch, który chce z Ferdkiem wypić wódkę. Jeżeli Ferdek wypije alkohol, jego dusza zostanie oczyszczona. Paździoch pije wódkę i pada ofiarą Azazela Pazuzu. W efekcie zaczyna się dziwnie zachowywać. Paździochowa twierdzi, że jej mąż podobnie zachowuje się w domu. Następnego dnia Ferdek spotyka Paździocha ubranego na czarno. Ma także grube, czarne brwi. Boczek także pada ofiarą demona, gdyż za sprawą Paździocha zjada kiełbasę toruńską, mimo, że jest Wielki Post. Staje się taki, jak Paździoch. I ofiarą pada także Ferdek i Listonosz Edzio.

Zakończenie

W piwnicy Paździoch, który jest opętany ideą Antychrysta poszukuje kandydatki na matkę dziecka. Musi nią zostać Halina, ponieważ Paździochowa nie może mieć dzieci, i boi się aby dziecko Edzia nie przybrało rozmiarów ojca. Ferdek porusza z Haliną ten problem. Następnego dnia okazuje się, że Belzebub ma być spłodzony nie w Wielkanoc, lecz w Boże Narodzenie, a więc mają jeszcze dużo czasu. Następnej nocy, Halina mówi, że jest gotowa na seks, ale Ferdek mówi, że trzeba poczekać z tym do Bożego Narodzenia.

Obsada

Ciekawostki

  • W tym odcinku całkowicie zmieniła się czołówka oraz Ferdek miał inne włosy, niż w poprzednich odcinkach. Od tego odcinka obraz zmienił się na obraz panoramiczny.
  • Reżyserem serialu od tego odcinka jest Patrick Yoka.
  • Nazwa odcinka składa się nazw bogów mezopotamskich - Azazela i Pazuzu. Dodatkowo, Pazuzu to demon, który opętał główną bohaterkę filmu Egzorcysta.
Poprzedni
Mamut
Azazel Pazuzu
2008
Następny
Podlaska

Więcej z Fandomu

Losowa wiki