FANDOM

Prezes Kozłowski
KozłowskiPrezes
Informacje biograficzne
Płeć

mężczyzna

Data urodzenia

19 marca 1954

Pseudonim(y)

Prezes Kozłowski

Zawód

Przewodniczenie Rady Osiedla

Pierwszy odcinek

Układ

Poza sceną
Aktor

Andrzej Gałła

Prezes Andrzej Kozłowski - mieszkaniec osiedla we Wrocławiu w tym samym bloku co Kiepscy oraz Przewodniczący Rady Osiedla, znany również jako Prezes Kozłowski. W jego rolę wcielił się Andrzej Gałła.

Biografia

Człowiek, który lubi dobrze wypić. Urodził się 19 marca w Skierniewicach i ma około 60 lat. Absolwent technikum rolniczego. W 1972 pracował w Zjednoczeniu, gdzie, jak mówi Paździoch, z Kaczmarkiem wywijali niezłe numery. Ze względu na wysokie zarobki oraz pracę w polityce jest nielubiany przez mieszkańców ale przez Ferdka jest bardzo lubiany bo zawsze przyniesie flaszke i razem sobie ją wypiją .

Jako Przewodniczący Rady

Od pewnego czasu przewodniczący Rady Mieszkańców Osiedla im. Kosmonautów. Jak przewodniczący wyznaczył Kiepskiemu różne funkcje m.in. otworzenia Osiedlowego Domu Kultury, Redaktora Naczelnego biuletynu Osiedlowego. Po sprawie z Poziomkami[1]

Wybory 2007

W 2007 kandydował na radnego do Samorządu. Jego przeciwnikami byli Kwiatkowska z warzywniaka - której dziadek był komunistą, więc nie miała szans. Samego Kozłowskiego posądzano o to, iż jest od ruskich (być może jakieś wschodnie korzenie, współpraca z nimi - czy przeszłość), nie przeszkadzało nikomu, że Marian Paździoch należał do ORMO, czy ZOMO - jak podkreśliła redaktorka - inni kandydaci mogą się w du** pocałować.

2017-08-31 20.09.36

Euro 2012

Od 30 lat był prezesem spółdzielni i załatwiał sprawy ws. Euro 2012 - oszukał starego Kwiatkowskiego - któremu powiedział, że to plac zabaw, a Kiepskiego i Boczka upił i kazał podpisać dokument, jedynie Paździoch nie chciał - żądał 5 milionów, Kozłowski oferował tylko 3 - a więc zrobił tak, iż Marian mieszkał w trybunach.

Wiara

Za PRL, był niewierzącym komunistą. Po upadku systemu, ochrzcił w jedną niedzielę siebie, żonę i dzieci, a nie wiedział, którą ręką się przeżegnać.

Partnerki

W odcinku Memento mori, Kozłowski mówi, że miał sześć żon.

W odcinku Sylwester marzeń widzimy jedną z nich. Kozłowski zwraca się do niej "Pupcia". Choć zwraca się do niej bardzo ciepło, ona tylko odpowiada, aby się odwalił i mówi, że jest beznadziejny. W jej rolę wcieliła się Anna Ilczuk, która zaledwie dwa odcinki później zaczęła występować w roli Jolanty Pupci-Kiepskiej, wobec czego postać została usunięta. Nie wiadomo, czy poza przezwiskiem te dwie postacie coś łączy.

W odcinku Portfel Kozłowski pokazuje Ferdkowi zdjęcia swojej rodziny. Pokazując żonę, mówi, że to jest jego "dzidka". Nie może to być ani "Pupcia", ani "Foka", gdyż tamte mają inne przezwiska. Ponadto, Kozłowski pokazuje również swoje dzieci z tą kobietą, podczas gdy z "Pupcią" i "Foką" nie doczekał się potomstwa.

Od odcinka Człowiek, który wzuł laczki sporadycznie pojawia się szósta żona Kozłowskiego, którą ten nazywa "Foką". Jak sam twierdzi jest to jego najgorsza żona. Często głośno wyraża swoje zdanie o nim i drze od niego pieniądze. W jej rolę wcieliła się Joanna Kurowska.

Odcinki w których wystąpił Kozłowski

Przypisy

  1. Ponieważ żona prezesa była siostrą swego brata, którego żona była zd. Maślak. Co wywołało falę krytyki i oburzenia po opublikowaniu artykułu o wyjeździe Kozłowskiego i członkiń chóru do Rzeszowa. Po opublikowaniu tego Rada Osiedla wraz z księdzem usunęli Kozłowskiego z Rady, a Kiepskiego z funkcji Redaktora Naczelnego Biuletynu Osiedlowego "Promyk".