FANDOM

Akwarium - miejsce zamieszkania rybek Ferdynanda Kiepskiego i Haliny Kiepskiej. Wystąpiło tylko w odcinku pt. Glonojad.

Historia

Niegdyś należało ono do Paździocha i było terrarium dla jego ukochanego żółwia Pawełka. Niestety Helena zrobiła z niego zupę, a terrarium przestało być przydatne. Było cały czas przechowywane w piwnicy. Po jakimś czasie Ferdek dostał od Boczka glonojada Glonka i w ramach prezentu Marian wręczył Ferdkowi terrarium. Ferdek przemienił terrarium w akwarium w którym umieścił Glonka. Niestety jego szczęście nie trwało długo gdyż Jolanta kupiła Halinie perłopława Welonkę. Ferdek nie był zadowolony z pomysłu, aby Welonka była z Glonkiem. Ferdek zauważył, że Welonka jest w ciąży. Na pewno nie z Glonkiem gdyż była w ciąży przed przybyciem. Przeczytał w książce, że jest to ryba drapieżna i, że przy dużej liczebności pożera inne ryby w swoim otoczeniu. Ferdek chciał ratować Glonka, ale było już za późno, gdyż nigdzie go nie było. W akwarium pływały sobie tylko Welonka i jej dzieci. Ferdek w ramach zemsty wypożyczył od Boczka jego kota Puszka, w celu zniszczenia akwarium i zjedzenia ryb.

Wygląd

W akwarium znajdował się domek z plastikowych klocków, podłoże wypełnione niebieskimi szklanymi kamyczkami, roślinki, zabawkowe samochodziki, kamienie i srebrne ciężarki, które obciążały domek, żeby stał. Ferdek miał zamiar kupić mini telewizorek i mini fotelik dla Glonka, ale odwołano jego decyzję z powodu śmierci pupila.

Mieszkańcy

  1. Glonek (dawniej, w wyniku jego śmierci).
  2. Welonka (dawniej, w wyniku jej śmierci).
  3. Dzieci Welonki (dawniej, w wyniku ich śmierci).
  4. Pawełek (dawniej, w wyniku jego śmierci).

Posiadacze akwarium

  1. Ferdynand Kiepski (dawniej, w wyniku zniszczenia akwarium).
  2. Halina Kiepska (dawniej, w wyniku zniszczenia akwarium).
  3. Marian Paździoch (dawniej, w wyniku śmierci pupila).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki