FANDOM

262.jpg

Elvis uwięziony u Kiepskich.

Żyć kolorowo - 262 odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W tv Kiepski ogląda program gdzie kobieta opowiada, że zaszła w ciążę z Elvisem Presleyem i dochodzi do wniosku, że sam chciałby żyć kolorowo, jak w tv. Halina radzi mu znaleźć pracę.

Paździoch zbiera stare rzeczy z lat 50 - 60 chcąc je potem sprzedać z zyskiem jako zabytki i Ferdek chce mu pomagać. Marian każe mu więc przenocować swego dostawcę. Okazuje się nim Elvis. Halina na jego widok piszczy i też chce mieć z nim dziecko, ale Elvis mówi że już jednej zrobił a nie jest buhajem rozpłodowym. Kiepski wiąże go i zamierza wezwać telewizję. Marian się zgadza. Razem z Boczkiem pilnują Elvisa. Presley opowiada Kiepskiemu, że upozorował śmierć bo miał dosyć sławy i że żyją również Jimi Hendrix, Janis Joplin i Jim Morrison - wszyscy w Polsce. Dlaczego? Bo im do życia potrzeba tylko błękitnego nieba. Prosi Ferdka by go wypuścił a temu robi się go żal i się zgadza, ale chce nadal być sławny chce zrobić sobie zdjęcie z Elvisem. Robi je Boczek i idzie wywołać. Kiepski daje Elvisowi swój dres by ten bardziej wtapiał sie w tłum i Presley odchodzi.

Zakończenie

Wraca Boczek ze zdjęciem, ale nie ma na nim Elvisa - tylko biała przejrzysta postać jakby ducha.

Obsada

Gościnnie

Odcinki

Więcej z Fandomu

Losowa wiki