Fandom

Kiepscy Wiki

Żeby im gul skoczył

1057stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
178.jpg

Paździochowie idą do opery.

Żeby im gul skoczył – 178. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

W nocy Halina słyszy za ścianą jęki Mariana i Heleny,budzi Ferdka ale jemu to nie przeszkadza.

Następnego dnia Ferdek idąc do kibla widzi Mariana który ma usta pomalowane szminką. W kuchni podczas obiadu Ferdek opowiada Halince całą tę sytuację, Halina mówi że Marian po prostu uwielbia seks.Następnego dnia Halina widzi Paździochów bawiących się w kotka i myszkę, próbują namówić Halinkę żeby poszła z nimi obejrzeć wschód słońca ale Halinka śpieszy się do pracy.W nocy Halina znów słyszy jęki paździochów, Halina dłużej nie wytrzymuje postanawia z Ferdkiem udawać to co robią Paździochy i udaje się ich uciszyć.Następnego dnia Kiepscy postanawiają rzekomo wyjechać do Egiptu, robią to żeby im gul skoczył, gdy wychodzą spotykają Paździochów idących do opery kiedy dowiadują się że jadą do Egiptu stracili humor by iść do opery bo dla nich Egipt jest przereklamowanym miejscem gdzie sami Niemcy tam jeżdżą.Kiepscy udają się do piwnicy, są zadowoleni że ich plan się udał i zaczeli się smarować samoopalaczem.W nocy Kiepscy opuszczają piwnicę i na korytarzu spotykają Boczka który jest zdziwiony tak szybkim powrotem, Kiepscy mówią że im poprostu się znudziło i wrócili, po tych słowach Boczek mówi że wydarzyła się sensacja rewelacja, bo Paździochy kupili mercedesa 3 setkę, Kiepskim wyskakuje gul. Następnego dnia Kiepscy zaprosili Paździochów żeby zobaczyć na zdjęciu ich samochód. Kiedy przyszli pokazali im zdjęcie, Ferdek zaczą się dopytywać czy Paździoch ich podwiezie, niestety nie mógł bo nie parkuje w swojej dzielnicy. Po chwili przychodzi Boczek przebrany za marynarza który mówi że on i Kiepscy odpływają, Ferdek nałożył czapkę kapitańską i wychodząc z dom z Halinką zaczeli tańczyć kapitańskie tango. Dla Paździochowej to był jakiś ponury żart,boczek pokazał im zdjęcie jak są na jachcie i wyszedł szorować pokład.

Zakończenie

Dla Mariana to było niemożliwe że takie coś jak Kiepscy było stać na coś takiego jak Luksusowy jacht.Dla Paździochowej najważniejsze było to że płyną, ale po tych słowach zawiodła się na mężu że zamiast prawdziwego kochania się, potrafił z magnetofonu jakieś żałosne jęki puszczać.HE HE HELENA!!! HE HE HELENA!!! Zrozpaczony Marian woła: UMIERAM,GUL MI SKOCZYŁ!!!

Obsada

Poprzedni
Pogoda
Żeby im gul skoczył
2004
Następny
Majty polskie

Więcej z Fandomu

Losowa wiki