FANDOM

Disambig Ten artykuł dotyczy odcinka. Zobacz też: Żłopuś (postać).

Żłopuś – 39. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek śpi przed telewizorem, w którym nadawany jest komunikat, że z Instytutu Genetyki uciekł Żłopuś – mały, włochaty stwór. Osoba, która go znajdzie, otrzyma duże pieniądze. Tymczasem Żłopuś pojawia się w mieszkaniu Kiepskich i podkrada Ferdkowi piwo. Gdy ten widzi, że puszka po piwie jest pusta, nie wierzy własnym oczom. O zniknięciu Żłopusia wiedzą także Paździoch i Boczek. Tymczasem Ferdek i Waldek przyłapują stwora na podkradaniu piwa. Przygniatają mu rękę drzwiami do szafy. Jednak ten obiecuje im oddać piwo. Zostaje wypuszczony. Następnie ze Żłopusiem w kuchni rozmawia Ferdek i Waldek. Halina na jego widok mdleje. Paździoch i Boczek widzą, jak z kibla wychodzi Żłopuś i nie mogą uwierzyć w to, co widzą. Tymczasem w mieszkaniu Kiepskich pojawia się Doktor Sztajms, aby zabrać Żłopusia. Halina nie wytrzymuje jego zachowania i knebluje go, po czym zamyka go w szafie.
Odc39-300x213

Żłopuś,Waldek i Ferdek

Zakończenie

Ferdek siedzi ze Żłopusiem w kuchni i razem piją kilkanaście puszek piwa. Doktor Sztajms płaci Ferdkowi za jad Żłopusia, ponieważ jest od niego uzależniony.

Obsada

Poprzedni
Ciemna randka
Żłopuś
2000
Następny
Rybny targ

Więcej z Fandomu

Losowa wiki