FANDOM

89

Sąsiedzi jako eksponaty.

Świat, który nie może zaginąć - 89. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Poszukując pracy Ferdek i Waldek natrafiają w gazecie na ogłoszenie Instytutu Muzeum Pamięci Narodowej i Historii Naturalnej. Poszukuje on eksponatów by stworzyć unikalny skansen dla przyszłych pokoleń. Początkowo przekonani, że instytut poszukuje jedynie sprzętów takich jak np. pralka, zostają uświadomieni przez nieco ekscentrycznego profesora Mariana Wilczura. Dzięki jego wyjaśnieniom w miłej atmosferze przy butelce wódki, Ferdek przekonuje się do nietypowego eksperymentu. Okazuje się, iż to właśnie on i jego rodzina mają zostać eksponatami. Kierując się chęcią zarobienia dużych pieniędzy i rzekomo dobrem przyszłych pokoleń, głowa rodziny Kiepskich wraz z bliskimi, Boczkiem i Paździochem pod wpływem preparatu na bazie formaliny i alkoholu stają się nieśmiertelnymi obiektami muzealnymi. Dołącza do nich także pan Edzio.

Zakończenie

Po upływie ponad stu lat, świat zostaje zaatakowany przez koncern naftowy Schneller. Ginie cała ludzkość, przeżywa jedynie nieśmiertelna rodzina Kiepskich. Wkrótce potem okazuje się, że historia zatoczyła koło, a świat ponownie zamieszkują ludzie pierwotni. Chcąc nadać kierunek rozwoju tej cywilizacji wszyscy zastanawiają sie co dać ludziom najpierw - ogień, koło czy długopis listonosza. Ferdek decyduje się dać im coś zupełnie innego - puszkę Piwa Mocny Full.

Obsada

Poprzedni
Korzenie
Świat, który nie może zaginąć.
2001
Następny
Mistrz podróbów

Ciekawostki

  • Prof. Wilczur gdy zawsze widział Waldusia to mówił do niego ach ty byku ty! Takich słów do Waldka również używał Zdun z odcinka Kiepscy Zboczeńcy

Więcej z Fandomu

Losowa wiki