FANDOM

Śmierć i Ferdynand - 74. odcinek serialu Świat według Kiepskich.

Fabuła

Ferdek, Waldek i Paździoch oglądają w telewizji mecz. Tymczasem Halina wpada na pomysł, aby sprawić, żeby Ferdek nie pił już więcej piwa. Wymawia zaklęcie. Następnie okazuje się, że piwo spożywane przez Ferdka, Waldka i Paździocha śmierdzi. Po pewnym czasie w mieszkaniu Kiepskich pojawia się Śmierć.
Odc74-300x210.jpg

Ferdek,Waldek i Śmierć

Przyszła ona po Ferdka, ale Kiepski nie chce zostawić rodziny samej. Waldek na widok Śmierci mdleje, podobnie jak Halina i Mariolka. Ferdek ogrywa śmierć w trzy karty i wywalcza sześćdziesiąt lat życia na ziemi. W końcu przyzwyczajają się do tego, że Śmierć jest gościem w ich mieszkaniu. W kuchni przyrządza ona smaczny obiad. Kiepscy, Paździoch i Boczek przebierają Śmierć i nazywają ją Gienia. Tymczasem Paździoch zadzwonił do tajnych służb, że u Kiepskich jest niebezpieczna osoba. Ferdek i Waldek zamieniają tabliczki na drzwiach i kończy się to tak, że Paździoch ma na sobie kaftan bezpieczeństwa i zostaje wywieziony. Wieczorem Śmierć odbiera telefon - musi wrócić tam, skąd przybył.

Zakończenie

Następnego dnia wszyscy żegnają Śmierć. Muszą pogodzić się z jej odejściem. Waldek wręcza Śmierci także mały telewizor.

Obsada

Ciekawostki

  • Jest to jeden z odcinków, dostępnego na Kasecie VHS, na której znajdowały się 4 odcinki. Kaseta była do kupienia zimą 2001 (styczeń lub luty) w TV Markecie
Poprzedni
Nie bój żaby
Śmierć i Ferdynand
2000
Następny
Browar z kominem

Więcej z Fandomu

Losowa wiki